niedziela, 6 listopada 2011

Zakupy !! :D

Dzisiaj pokaże wam to co kupiłam w październiku , nie ma tego dużo ale zawsze coś :) Staram się ograniczać zakupy ale i tak mi to nie wychodzi :)

To co kupiłam :)


Perfum Calvin Klein - CKIN2U 50 ml zapłaciłam za niego 45 euro . Wydaje mi się że cena jest dobra jak na takie perfumy . Trzymają się na prawdę długo . Ja psikam się nimi codziennie rano jak wychodzę do szkoły czyli o 9 wracam do domu po 19 a zapach cały czas się utrzymuję :)

Lakier do paznokci Barry M - 318 Peach Melba . Bardzo lubię lakiery Barry M właśnie za kolorki oraz za trwałość tych lakierów . Na moich pazurkach bez żadnych wspomagaczy utrzymują się do 6 dni a to naprawdę długo , na moich paznokciach lakier po 2 dniach zaczyna odpadać jednak Barry M radzi sobie z nimi doskonale :) Cena takiego lakieru to 4 euro .



Następnie 2 kredki do oczu z GOSH . Uwielbiam je są bardzo miękkie i wystarczy naprawdę lekko przejechać po oku żeby kolor był wyrazisty . Według mnie te kredki są o niebo lepsze od kredek MAC . Cena takiej kredki to 6.50 euro . Moje to ' Green Devil ' oraz ' Pink Darling '






Następnie carmex cena to 3 euro :)





Następnie skusiłam się na pędzelek z firmy MaxFactor do różu zobaczymy jak będzie się sprawował puki co użyłam go 3 razy więc nie mogę się wypowiedzieć na jego temat , poużywam go trochę dłużej i napiszę recenzje na temat tego i pędzla do pudru :) Kosztował on 15 euro :)



A teraz to co znajduje się w tajemniczej kosmetyczce :)
Już od pewnego czasu polowałam na przecenę w sklepie Debenhams na produkty firmy Decleor . Najbardziej zależało mi na kremie na dzień do skóry mieszanej . Cena takiego kremu kupowanego osobno to 150 euro jak dla mnie to za dużo na krem . Jednak udało mi się !! :) Znalazłam promocje :) Promocja była taka trzeba kupić tonik oraz mleczko to zmywania makijażu a krem na dzień , olejki pod krem oraz olejki na noc dostaje się gratis no i oczywiście ta piękna kosmetyczka :) Więc skusiłam się i zapłaciłam 60 euro za cały taki zestaw , muszę dodać że kosmetyki są pełnowymiarowe nie ma żadnej małej próbki wszystko to pełen wymiar :) No i kosmetyki jak i kosmetyczka wszystko w 100 % naturalne, nie testowane na zwierzaczkach :)


A tak to wygląda :)
 A to krem dla którego kupiłam ten zestaw :)




Jak mówiłam zakupy nie są wielkie ale zawsze coś :) Pozdrawiam :)

2 komentarze: